Stem op stichting Marke Haarle, bij de actie “Hart voor Salland”

Rabobank Salland stelt een deel van de winst beschikbaar via de actie “Hart voor Salland”. Dat is voor ondersteuning aan lokale verenigingen en
maatschappelijke instanties. stichting Marke Haarle is één van de gegadigden.

Logo Hart voor SallandOmdat de Rabobank een coöperatie is, beslissen de leden welke lokale initiatieven en projecten worden ondersteund met deze financiële bijdrage. Ieder lid krijgt vijf stemmen, toe te kennen aan organisaties die hij/zij een warm hart toedraagt. Aan één organisatie mag een lid maximaal drie stemmen geven. Op deze wijze bepalen de leden van de bank wat zij belangrijk vinden.

Leden van de Rabobank kunnen stemmen van 10 t/m 20 maart 2017.

stichting Marke Haarle  is erg blij met deze steun van de Rabobank en hoopt op een groot aantal uitgebrachte stemmen. De opbrengst wordt voor 100% gebruikt voor het in stand houden van de Haarlese historie. Denk hierbij aan de mooie beeldbank, het archief met oude, historische documenten van families, panden, bedrijfsgebouwen en verenigingen die in middels tot het verleden behoren.

Wilt u meer weten over de actie “Hart voor Salland”?

SMH_HVS

DSC_0834DSC_0835