Open monumentendag 2019 in de kroeg

Op zaterdag 14 september organiseert Stichting Marke Haarle tijdens de landelijke Open Monumentendag een aantal     activiteiten in en rond ‘Eetcafé  De Droadnagel’.

Het landelijke thema van de dag is: ‘Plekjes van plezier’

In Haarle  vindt dit jaar tevens de gemeentelijke opening van Open Monumentendag plaats. Dat gebeurt op 14 september om 10.00 uur bij ‘De Droadnagel’.

Aan die opening werken mee: feestband ‘De Droadnagel’, gelegenheidskoor ‘Tiedverdrief’ en twee plezierige mysterie-quests… U mag zelf ook actief meedoen bij het zingen van een speciaal lied! De openingshandeling wordt verricht door wethouder Mevr. Anja van de Dolder, heel Haarle zal dat horen! Wij hopen dat veel dorpsgenoten deze plezierige activiteit komen bijwonen, u bent van harte welkom.

Aansluitend zijn tot 16.00 uur in ‘De Droadnagel’ een aantal activiteiten rond het thema ‘Plekken van plezier’:

• In een prachtige powerpoint gaan we terug in de tijd om plekjes van plezier uit het verleden te laten zien: Amor, sport, speeltuin, jeugdclubs, carnaval enz.
  • Er zijn speciale presentaties over de vroegere cafés Lierink en Wagenmans
  • U kunt gezichten van vroegere prinsen/prinsessen carnaval nog ons terug zien.
  • Het is een geweldig plezier om door een van de vele fotoalbums van meester Weijkamp te bladeren.
  • Het muzikale plezier wordt verzorgd door feestband ‘De Droadnagels’ en ‘Tiedverdrief’.
  • Voor de kinderen zijn buiten een aantal attributen waar ze mee kunnen spelen.

Alle activiteiten zijn gratis, een vrijwillige bijdrage is welkom.

Wij wensen u heel, heel veel plezier!!!

door stichting Marke Haarle