TV uitzending Haarle in oorlogstijd

Vanwege de coronacrisis moesten we vorig jaar een streep zetten door het programma van 75 jaar Vrijheid. Het lag eerst in de bedoeling de meeste activiteiten door te schuiven naar het voorjaar van 2021. Helaas kunnen we nog geen activiteiten organiseren met publiek erbij. Daardoor kunnen we bijvoorbeeld geen filmavonden organiseren. We hebben een goed alternatief gezocht en gevonden.

De lokale omroep HOi media gaat op de bevrijdingsdatum van Haarle, 9 april, een twee uur durend programma over de oorlogs-geschiedenis van Haarle uitzenden. De films zijn gemaakt door Willy Wolterink en Henk Vloedgraven. Een bijzondere prestatie, waarvoor veel dank! Ook dank aan de verschillende families die hun medewerking hebben verleend. De bevrijding door de Canadezen was een feit op maandagmiddag 9 april om 18.00 uur. 76 jaar later zullen op dat tijdstip in Haarle de kerkklokken luiden!

HOi TV ontvangt u via Ziggokanaal 42. Op KPN glasvezel via kanaal 1325. Bijgaand al vast een voorproefje in de trailer. Ook is de uitzending live te volgen via livestream van Hoi Media https://www.hoimedia.com/ via de optie ‘kijk live’.

door stichting Marke Haarle